Online chat users: None

FAQ   Search   Memberlist   Usergroups   Register   Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Salutare

Post new topic   Reply to topic    Club Airguns Forum Index -> Faceti cunostinta cu noi
View previous topic :: View next topic  
Author Message
oly
Visitor
Visitor

PostPosted: Sun Aug 05, 2012 1:19 pm    Post subject: Salutare Reply with quote

Salutare ...ma numesc Olivian si am 25 de ani si sunt din suceava mai jumatete din timp ...in rest in iasi ...se pare ca m-a cuprins si pe mine aceasta curiozitate de airguns ....sunt un incepator din toate punctele de vedere dar sper sa avansez ....tocmai am primit o mostenire ...o Norconia b4 5.5 mm, din cate am gasit despre ea ar avea o putere de 160m/s ... intrebarea mea de inceput este ...merita sa continui cu ea sau sa iau ceva mai nou (cu timpul vor fi achizitii dar nu prea curand , intai sa apara obisnuinta) ...pe scurt daca se poate va rog sa dati cu parerea despre aceasta "scula'.....si sa nu uit sa mentionez ...in special pt tir in zone mai muntoase si cu vant
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Angler
.22LR Member
.22LR Member

PostPosted: Sun Aug 05, 2012 2:33 pm    Post subject: re Reply with quote

Bine ai venit,
eu zic sa ,,tragi" cateva mii de focuri, sa citesti forumul, apoi o sa te hotarasti in cunostiinta de cauza.
Inca odata, bine ai venit!

-----------------------------------------------------
Hatsan 125 - 5,5
Nikon ProStaff
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
oly
Visitor
Visitor

PostPosted: Sun Aug 05, 2012 3:38 pm    Post subject: Reply with quote

am vazut ca am facut o greseala pusca e Narconia B4 .... iar cele cateva mii de "focuri" sunt posibil sa dureze prea mult ( cam vor expira finantele, se apropie concediu) si de asta am nevoie de parerea voastra ...in special cei care au vazut si au folosit acest model ...multumesc si sper sa nu fiu prea insistent Very Happy o zi buna